Barykada uliczna z opon i gruzu - street barricade of tires and rubble

W ramach oczyszczania dzieciom pokoju ze zniszczonych zabawek udało mi się zgromadzić kilkanaście malych opon z samochodzików które postanowiłem zaadoptować dla swoich potrzeb.
Opony ustawiłem w stos, przysypałem gruzem, ulepiłem szybciutko mały pachołek i ustawiłem dwa teowniki w ziemię.

As part of the sorting of children toys (broken / not broken) I managed to gather a dozen small cars tires that I decided to adapt to my needs.
I set a pile of tires, covered it with the rubble, formed a small cone and set two T-profiles in the ground.










Barykada może posłużyc do wzbogacenia makiety w grach w WH40k ale może zagramy też w Afterglow albo infinity to tam chyba też będzie ok.

Barricade may be used to enrich the WH40K battles but we will play "Afterglow" and "Infinity" also.

Comments