Deep Madness - Libera te Tutemet

Wciągnęło mnie już zupełnie. Gra ma taki klimat że siedzę i maluję modele w każdej wolnej chwili żeby grać pomalowanymi.



Pomalowałem tez drzwi które zostały dołożone do podstawowej wersji z kickstartera. Trochę się pobawiłem i zrobiłem sobie takie zainfekowane (w zasadzie nie wiem jak to nazwać).

Do głowy przyszedł mi też cytat z filmu "Event horizon" - Libera te tutemet ex Inferna. Wykorzystałem go na jednych z drzwi dla klimatu ... taki odchył  :)


- Despair - nie wiedziałem co maluję. Ten kto wymyślał i modelował tą figurkę musi być jakiś - "nienormalny" ;)



  - Znaczniki do gry. Nie miałem pojęcia jak to pomalować - oba znaczniki są dla mnie zagadką co przedstawiają :)



- Drzwi (6 sztuk). Trzy normalne i trzy przerobione na "devoured". 
Jedne z napisem "Libera te tutemet" z filmu "Event Horizon". 








Comments

  1. Fajne te drzwi! Co tam naskrobałeś na jednych bo nie mogę się doczytać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liberate tutemet (ex Infernis) - to z filmu "Event Horizon"

      Delete

Post a Comment