Akcesoria do Gloomhaven (i nie tylko)

No i w końcu coś się pomalowało. Plany były inne ale jak to zwykle bywa pierwszeństwo w malowaniu przeważnie ma to co jest aktualnie "grane na stole".

A że aktualnie gramy sobie w Gloomhaven to po mojej postaci należało machnąć akcesoria, w które "Kiczu" zaopatrzył się gdzieś po zakupie gry. Oczywiście sprzęty te można śmiało wykorzystywać w grach takich jak Malifaux, Warheim, Frostgrave i inne.

Poniżej, jak to się u nas mówi "cuzamen do kupy" (czyli gdzieś indziej by powiedzieli "wszystko razem")

A teraz kolejno:





Poniższy sprzęt można z powodzeniem wykorzystać do innych celów. Wygląda bardzo fajnie, skala "Warheimowa" - są świetne - ale nie wiem skąd pochodzą bo to jak już wspomniałem Kiczu przytargał to "wziełem i pomalowałem".






Comments

  1. Bardzo fajne, brakuje mi takich gadżetów żeby ożywić stół.

    ReplyDelete

Post a Comment