Greater Obsidian golem / Great Green Idol

Aniołek w tym roku przyniósł mi między innymi taki wielki model z Mantica, przedstawia wielkiego golema z armii Abyssal Dwarfs. Ponieważ nie mam w swojej kolekcji (jeszcze) żadnej z armii tego systemu (docelowo chcę sobie coś pozbierać) to postanowiłem zrobić z niego postać do mojej armii orków i goblinów do 9th Age - bo czasem grywam.

Właściwie to Aniołek przyniósł mi go w takim właśnie celu ;)

Great Green Idol w mojej interpretacji jest czymś w rodzaju ożywionej skały (ze stalowymi naramiennikami i w hełmie :) ). Obrzuciłem go błotem, ziemią i trawą, na grzbiecie posadziłem mu zdziwionego ptaka a uzbrojenie zardzewiałem pigmentami jak tylko mogłem i jak tylko umiejętności mi pozwoliły.

Postanowiłem nie malować go w barwy które można zobaczyć na modelu z Mantica ... mój ma być bardziej orczy a co za tym idzie bardziej zielony.



Na zdjęciu zaskoczyły mnie jego oczy :) w rzeczywistości nie ma źrenic - są całe białe - nie mam pojęcia co się stało - aparat mi chyba sam dorysował.

Na brzuszku ma takiego gema - oczywiście zielonego bo przecież to "Green Idol"



Na ramieniu ptaszek ... nie wiem nawet skąd go mam. 


Podstawkę odlałem sobie z żywicy. Mam formę na taką wielką owalną z trupami i korzeniem ale po przycięciu fajnie spasowała na kwadratową podstawkę.




Comments

  1. Świetna interpretacja. Kamyk "serce" wymiata :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, po tylu latach malowania aerografem już by wypadało umieć taki kamyk pomalować :)

      Delete

Post a Comment