"Talizman - Magia i Miecz" - malujemy figurki


Nadszedł długi weekend więc trzeba było zrobić coś pożytecznego "dla domu". 


Postanowiłem więc pomalować figurki do naszej najbardziej eksploatowanej gry żeby najmłodsza adeptka gier została prawidłowo zarażona fantastyką. 

A jak wiadomo dzieci są wrażliwe na kolory.

Część miałem już pomalowaną wcześniej więc teraz pozostało mi do pomalowania już tylko figurki z dodatków. Podzieliłem je grupami.

"Gra podstawowa"

"Miasto"

 "Las"

A tak wyglądają wszystkie modele z naszej kolekcji. Tzn dziś otworzyliśmy dodatek : "Kraina Ognia" więc znowu mi doszło malowanie ale poczekam jeszcze z nimi do świąt bo moje dzieci postanowiły zebrać wszystko co wyszło i już mają zamówione podziemia.

I cała ekipa. Pomalowanymi gra się lepiej.

Dzieci malują żaby. Jak z nich coś zostanie do kiedyś może wrzucę zdjęcia na razie są w fazie wczesny WIP.

Comments

  1. Planowałem malować swojego Talismana, ale kupka "zwykłych" figurek na to nie pozwala :P

    ReplyDelete
  2. Dokładnie- pomalowanymi gra się lepiej!

    ReplyDelete
  3. Ja do tej pory pomalowałem tylko czarodzieja. Reszta czeka. Podobnie jak ludki z planszowego DooMa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak jest czarodziej to teraz już z górki :)

      Delete
  4. Dobra robota z tymi mikrusami. Pomalowane figurki zdecydowanie dodadzą uroku grze. Mam sentyment do tej wesołej giery :)

    ReplyDelete
  5. Świetnie wyszło :) Mi starczyło cierpliwości na czarodziejkę i żaby, może kiedyś :)

    ReplyDelete
  6. Z tak pomalowanymi to zginąć można z uśmiechem na twarzy ! ;)

    ReplyDelete

Post a Comment