Orcs & Goblins - Daemon legions (9th Age)

Odkurzona horda zielonoskórych starła się z demonami w bitwie na 4500 pts w której miałem zamiar przypomnieć sobie zasady. Fajnie było znowu zagrać w te klocki.


Układanie składu w zasadzie zawsze rozpoczynałem od giganta ... i tu się nic nie zmieniło. Dołożyłem mu pająka i dwa oddziały orków żeby mieć coś punktującego (to fajna zasada w 9th age).
Bardzo podoba mi się również opcja z wybieraniem czarów dla magów ale "magic flux" jakoś do mnie nie przemawiają - dziwne to jakieś takie.






A tu widać jak trolle wyrwały się w drugiej turze i wpadły w plaguebearersów. Dzicy orkowie też chcieli ale nie dobiegli zostawiając trolle na pastwę klocka demonów.


Sztandarowy armii który chronił się w oddziale goblinów nie pożył zbyt długo. Grat Unclean One zamienił go w kupkę zielonej papki w pierwszej swojej turze wykorzystując jakieś swoje zaklęcie.


Orkowie z generałem starli się z bestiami, ale polegli w momencie kiedy na pomoc przybył GUO. 


Orkowie na rydwanie długo walczyli z tym demonem ale w końcu padli. Bitwa zakończyła się porażką 20:0. W zasadzie poza sukcesem pająka w walce z oddziałem horrorów z magiem nic nie wyszło.


Comments