Deep Madness - Putrid

Kolejny potworek do Deep Madness. Tym razem jeden z tych, które najmniej mi się podobają z całego zestawu. Taka przerośnięta gąsienica której charakterystyczną umiejętnością jest to że zżera wszystko co napotka ... więc można stracić sprzęt.




Wszystkie jakie dotychczas widziałem były w odcieniach zielonego z krawymi wstawkami i cielistymi mackami ... zestawienie kolorów w mojej ocenie "bardzo ryzykowne" więc z niego zrezygnowałem i poszedłem w bardziej mroczne barwy. 

Podstawki zrobilem tak jak poprzednio przy Ravenousach z tym że dodałem trochę "Water effect" (na ravenousach już też jest bo mi się spodobało).





Comments

  1. Idziesz jak burza z tymi "pionkami" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patrząc na to ile ich jest to idzie to jak krew z nosa ... można w zasadzie powiedzieć że jeszcze nie zacząłem hehe

      Delete

Post a Comment