Las dla leśnych elfów

Meter drutu, stara gąbka, stary młynek do kawy, podkład pod panele, trochę posypki i parę bitsów po Wood Elfach, kamyki, kawałki korzenia, który kiedyś sobie kupiłem (właśnie mi się skończył) i nieśmiertelny wikol.

To wszystko co potrzebne było do wykonania lasu o odpowiednich wymiarach dedykowanego pod granie w 9th Age (konkretnie jako las wood elfów).

Głównym celem było zrobienie takiego lasu żeby było możliwe ustawienie w nim oddziału ale też takiego żeby w przypadku kiedy nikt w nim nie stoi wyglądał jakoś rozsądnie.

Po raz pierwszy wykorzystałem młynek do wytworzenia sobie gąbkowej posypki na drzewa - i polecam wszystkim - w zależności od potrzeb można tak dobrać czas mielenia żeby uzyskać od bardzo drobnej gąbki do fajnych dużych kawałków w sam raz na drzewka.






Comments

  1. "Liście" to wata czy gąbka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. gąbka zmielona w starym młynku do kawy i wymoczona w pigmencie.

      Delete
  2. Fajny i grywalny las, a pomysł z wykorzystaniem młynka leci do "dzienniczka" ;)

    ReplyDelete
  3. A makiety do 9th Age nie powinny być w 2D? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na domowym graniu powinno przejść takie odstępstwo ;)

      Delete
  4. Przypomina mi się stary dowcip:
    - Podobno obili ci mordę w lesie?
    - Eeee tam... żaden las, dwa drzewa na krzyż....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bym dorzucił jeszcze krzaków i innych takich ... ale miało być prosto.

      Delete

Post a Comment