Podsumowanie 44-ego Figurkowego Karnawału Blogowego - "Zęby"

Wszystko co dobre się kończy, i nie inaczej jest z kwietniem, który obfitował w momenty kiedy robiłem coś kompletnie innego niż hobbystyczne malowanie/granie itd.
Na szczęście, jednocześnie byłem gospodarzem 44-tego Figurkowego Karnawału Blogowego co zmusiło mnie do szczęśliwego powrotu do hobby. 



"Zęby" - Podsumowanie

14.kwietnia.
Anolecrab z "Krypty Królów" - jako gospodarz poprzedniej (jakże udanej) edycji wrzuca w sieć misia w zbroi i ze zdublowanym uzębieniem jako "czterysta pięćdziesiątą ósmą" figurkę z zestawu "Massive darkness" (ile tego tam jest :) ?). Kolorystyka misia bez zarzutu - zdrowy miś. takimi modelami można grać w planszówki bez końca.


24 kwietnia.
Mija 10 dni. Tomek z "Sobie maluję" prezentuje uzębienie jakiego nawet Czerwie z Diuny nie miały. Doskonała barwa zębów - bardziej naturalnie już być nie może (a ten kolo w paszczy wszystkich zaskoczy i jeszcze się pojawi u Luca Lagao poniżej ;))


25. Kwietnia 
Quidamcorvus, jak przystało na prawdziwego fana Starego Świata wrzuca najbardziej znaną postać w tym uniwersum ... Gotreka (i Felixa) i prawdziwego krokodyla z zębami spełniając tym samym jedyny warunek bieżącej edycji. Krokodyl na dwóch ostatnich zdjęciach na "Danse Macabre" kojarzy mi się z potworami ekranizacji "Wiedźmina" z 2001 roku ;) jest czadowy.


30. Kwietnia
Moment kulminacyjny. Jak to zwykle bywa, kto nie miał czasu przez cały kwiecień teraz nadrabia.
Pepe na "Fantasy w miniaturze" pokazuje że temat w gruncie rzeczy był prosty. Rój nietoperzy  nażartych wiśniami. Zęby wyszczerzone, gęby uśmiechnięte ... mogły być w spirytusie.


30. Kwietnia
Mateusz z "The Dark Oak", zrobił coś na co mi ostatnio brakuje czasu. Konwersja jakiej dawno nie było. Zęby z główek orłów to coś zupełnie niestandardowego a zamontowane w "pięści łańcuchowej" (to chyba dobre tłumaczenie dla Chain fist :)) to coś co każdy chciałby mieć u siebie w garażu. 


30. Kwietnia
Lepszego nawiązania do któregoś z poprzednich wpisów, niż na "Gorzej się nie da" już się nie dało zrobić (ale zdanie, co ?). 
Luca Lagao i powrót kolesia z paszczy Czerwia z drugiej foty ;), czy tam innego Behemota. Swoją drogą - bardzo mi się podoba zbroja tego kolesia. Zęby są. zaliczone. I fajna zbroja.



30. Kwietnia
Potsiat z "Gangs of Mordheim" oderwał się na moment od drużyn do "Blood Bowla" (a tam przecież o zęby, sztuczne szczęki itd. nie trudno) i wykorzystał jedno z szalonych nawiązań do tematu. 
Nadgryzione zębem czasu ruiny małej świątyni, ze wspaniałym witrażem, na którym jak się dobrze przyjrzeć to widać zdaje się zęby samego Sigmara Młotodzierżcy).


I na koniec do galerii wpada Koyoth z "Shadow Grey" z przecudownej urody wampirzycą, która swoimi dwoma śnieżnobiałymi zębami zaprasza do pocałunku przechodzących chodnikiem przechodniów. Do tematu o paznokciach też by się nadała ;)


Na koniec wrzucę siebie jako gospodarza. Miałem zamiar zrobić coś zupełnie innego, potem wpadłem na inny doskonały pomysł ale szybko z niego zrezygnowałem bo wpadło mi do głowy coś fantastycznego ... z tego też zrezygnowałem bo był już 29 kwietnia i zostałem z tym FKB jak "Himilsbach z tym angielskim". 

No i tak oto jest troll. I ma zęby.



Na kolejną edycję zapraszamy do Gervaza z "Bitewniakowych Pograniczy" gdzie już czeka na nas coś wymagającego (i mądrzejszego niż "zęby").

Jeśli kogoś pominąłem to nie naumyślnie. Jakby co to "z-edytuję" jeszcze później.


Edit:

Lepiej późno niż wcale. W karnawale wzięli udział również Maniek z Maniexite, który temat potraktował bardzo dosłownie prezentując Growlera.




Na Shaggoth Place natomiast powstało prawdziwe zębate bydle z bitsów. Samoróbka która doskonale wpisuje się w tegomiesięczny temat.




Dzięki wszystkim - pozdrawiam.

Comments

  1. Dzięki za poprowadzenie 44 edycji karnawału, było na czym zęby skruszyć. :)

    ReplyDelete
  2. 90% na ostatni dzień, a ten się jeszcze nie skończył:-) dzięki za poprowadzenie FKB!

    ReplyDelete
  3. fajne podsumowanie :d dzięki za prowadzenie. (A z pominiętych wydaje mi się, że Shoggoth's Place wrzucał posta - a nawet jestem tego pewien :P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie edit. Ciężko się tak zmieścić z podsumowaniem w kwietniu żeby zapowiedzieć przy okazji kolejną edycję :)

      Delete
  4. Melduję spóźnienie! http://maniexite.blogspot.com/2018/05/figurkowy-karnawa-blogowy-44-zeby.html

    ReplyDelete
  5. Super podsumowanie. Btw gratuluję wygranej w mańkowym konkursie :)

    ReplyDelete

Post a Comment