Herdstone - Age of Sigmar

Postanowiłem ruszyć troszkę moją zwierzęcą hordę i poza paroma dodatkami do armii postanowiłem przygotować sobie element, który powinien towarzyszyć każdej grupce wojowników.

Postanowiłem że przygotuję sobie "Herdstone" w ten sposób że będzie jakoś pasował do mojej hordy oraz w przypadku potrzeby będzie mógł służyć jako podstawka dla jakiegoś potworka albo czegoś tam spektakularnego.





Planuję postawić tam może jeszcze jakiegoś zwierzaka ale zastanawiam się jeszcze nad tym jaki to będzie model.


Comments

  1. Nie wiem, co to Herdstone, ale bardzo to ładne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Popieram, też nie wiem i też bardzo ładne :P

      Delete
    2. Dzięki. To takie miejsce przy którym zbierają się zwierzoludzie.

      Delete
  2. Niezłe pobojowisko! Czaszki są z tego nowego zestawu Cytadeli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam tam jakieś stare formy czaszek i sobie odlałem parę :)

      Delete
  3. Jakbym miał dodać coś do tej podstawki, to koniecznie szamana wznoszącego w górę wnętrzności wyrwane z ofiary.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak, mam jednego ale jest w mojej bandzie Warheimowej :), coś na pewno tam wrzucę do tych szkieletów :)

      Delete
  4. Uwielbiam fajne podstawki ta prezentuje się świetnie

    ReplyDelete

Post a Comment