Pęknięte ekrany, telebimy na makiety

Jestem szczęśliwym posiadaczem pękniętej osłonki na iphone'a i od razu zauważyłem że idealnie nadaje się na różnego rodzaju pęknięte witryny sklepowe, ekrany i telebimy.

Taka osłona pęka bardzo pięknie idealnie imitując te właśnie elementy. Ja swojej użyłem do zrobienia ekranu w zniszczonym centrum dowodzenia.

Takie szybki kosztują na aliekspresie bardzo mało, tzn ja dostałem za darmo bo kumpel sobie takich 30 ściągnął, ale w okolicach 3 zł chyba chodziły takie.


Pęknięta i przycięta szybka a poniżej parę zdjęć z wersji gotowej.





Comments

  1. To by mogło pójść do FKB. Pomysł na efektywne wykorzystanie śmiecia jest genialny w swojej prostocie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak, ale ja już pod FKB zrobiłem wpis i nie chciałem dublować :)

      Delete
  2. FKB! Aż się prosi! Proste a świetne wykorzystanie śmiecia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, śmieci to najlepszy materiał na makietę.

      Delete
  3. Dokładnie FKB - bardzo pomysłowe :)

    ReplyDelete

Post a Comment