Centrum dowodzenia - budynek 3

Przyszła pora na największy (na razie) budynek jaki udało mi się złożyć. Zrobiłem go dość niedawno z zamiarem wykorzystywania w grach typu skirmish.

Budynek stanowi centrum dowodzenia, w środku w dużej hali znajduje się wielki monitor (strzaskany) i szereg podestów żeby było gdzie łazić. Zamierzam jeszcze tam parę dodatkowych przejść wrzucić żeby było gęściej.

Na zewnątrz jest podest przystosowany do przyłączenia dodatkowych przejść. Na dachu znajduje się wielki szklany luk w dachu tak żeby można było łoić do kolesi wewnątrz.

Mam zamiar jeszcze jakoś dorobić wejście na dach z podestów zewnętrznych - narazie jest to możliwe tylko z sąsiednich budynków, ale myślę ze narazie wystarczy.















Comments

  1. Wyszło grubo, na zbliżeniach zdjęć wnętrza wygląda to imponująco.

    ReplyDelete
  2. Rewelacja. I tyle w temacie :)

    ReplyDelete
  3. Zrobiłeś znakomitą makietę. Mam nadzieję, że przyda się w bitwach. Bo estetycznie i jakościowo to jest mistrzostwo!

    ReplyDelete
  4. Dzięki wszystkim. Już przetestowana w grze :) jest bardzo fajnie.

    ReplyDelete
  5. Nie przesadzę, jak napiszę, że dochodzisz do perfekcji z tymi budynkami S-F/post-apo!!! :)

    Przy okazji chciałbym zapytać: jakich materiałów użyłeś do budowy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Ścianki i narożniki odlane są z żywicy, tynk zrobiłem ze szpachli do drewna, używam też płytek HIPS ... i czasem jakieś dziwne elementy typu stłuczona osłonka do iphone'a, korki, itd.

      Delete
    2. Dzięki za info! Jakby nie patrzeć - świetne wykorzystanie materiałów!

      Delete

Post a Comment