"Biały Kruk" - FKB

Dawno nic nie pomalowałem z okazji FKB więc przy okazji najnowszej edycji tej fantastycznej mobilizacyjnej inicjatywy rozpoczętej przez Inkuba a kontunuowanej przez wiele miesięcy przez cała masę blogowiczów. 

Tym razem tematem jest "Biały Kruk", więc nie pozostaje nic innego jak w nawiązaniu do tematu ... pomalować ptaka, albo nawet kilka. Więcej o temacie można poczytać na blogu "Fat Lazy painter".

Ponieważ harpie z GW strasznie mnie odrzucają, harpii z Awatars of War nie mogłem zdobyć (a podobają mi się jak żadne inne) postanowiłem nie szukać więcej i zrobiem mały wał. Polega on na zaadoptowaniu ptaków z Malifaux (a dokładnie raptorów), tak aby mogły pełnić rolę harpii w mojej hordzie zwierzoludzi. Wśród moich dziewięciu harpii więc, jedna jest wyjątkowa ... specjalnie na tą okazję ma biały łepek i nogi, jak prawdziwy "biały kruk", hehe.



Harpie są tak doskonałe że nie mam pojęcia dlaczego nie widziałem ich jeszcze w żadnej bitwie w AoS. Ich nieziemskie statystyki w połączeniu ze wszystkimi ich zasadami robią z nich prawdziwych łowców.

Dobra to ponabijałem się trochę, a prawda jest taka że strasznie podoba mi się ich zasada porywania uciekających :) zasada ta prawie nic nie daje ale jest tak klimatyczna i pasuje do moich zwierzaków że musiałem sobie taki oddział zrobić.





Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie żeby używać ich również w Malifaux.

Comments

  1. Świetne malowanie. Dobrze dobrałeś materiał do tematu :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Za nic bym nie odpuścił kolejnej edycji FKB.

      Delete
  3. Bardzo podoba mi się malowanie, modele, podstawki... Ale te ptaki wyglądają jak orły. Mało w nich niestety z beastmenów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się że się podoba. Zdaję sobie sprawę że są dość kontrowersyjne i nie podejdą wszystkim, ale najważniejsze że się z nimi dobrze czuję :)

      Delete
  4. Świetnie wyglądają. Podstawki wyszły ekstra.

    ReplyDelete
  5. Same modele jak i malowanie bardzo fajne, ale zgodzę się z przedmówcą, że podstawki naprawdę rewelacja.

    ReplyDelete
  6. Fajne ptaszory na antenkach:) Jedna sprawa - dość mało stabilnie mi to wygląda. Nie gibie Ci się za bardzo? Dociążałeś czymś podstawki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podstawki zrobiłem dużo cięższe niż same ptaszki więc jest dobrze. A antenki to taki eksperyment troche :) nie miałem przezroczystych a za to leżało mi różnych innych więc postanowiłem sprawdzić jak to będzie wyglądało.

      Delete

Post a Comment