WF.19 - Twój ulubiony model bohatera?

Po długiej przygodzie z WFB i innymi systemami muszę jednak przyznać że najbliższy pod względem klimatu i charakteru jest mi potężny orczy wojownik na wspaniałym wierzchowcu, władający nie tylko potężnym orężem ale także magią. 

Chodzi o Azhaga the Slaughterera. Wspaniały gość, wielokrotnie nim walczyłem, wielokrotnie mnie zawodził, wielokrotnie śmialiśmy się z sytuacji do których doprowadzał - no i model straszliwie mi się podoba. 

Mam takiego jednego Azhaga w swojej kolekcji. Oto on.








Malowałem go już dawno tema a ciągle mi się podoba.

Comments

  1. Leży u mnie w shitecaście :) Czeka na swoją kolej. Mam nadzieję, że będę miał z nim podobny do Twojego ubaw!

    Malowanie oldschoolowe, widać, ale nie zmieniaj bo dodaje mu charakteru.

    ReplyDelete
  2. Model naprawdę godnie się prezentuje!

    ReplyDelete
  3. Dzisiaj na większości blogów dzień oldhammera po prostu:) Kawał zbója z Twojego Azhaga, udał się.

    ReplyDelete
  4. Trzeba przyznać figura GW jest obłędna

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się zawsze podobał ten model i niemal nie wyobrażam sobie armii orków bez niego =) Super malowanie!

    ReplyDelete

Post a Comment