Stróżówka i barykady uliczne

Ponieważ już dużo czasu minęło odkąd pomalowałem swoją bandę do Dark Age (Tutaj: TU) postanowiłem zrobić im jakiś dom (czyli makietę do grania) bo w końcu coś by trzeba było pobiegać tymi aztekami ...

Ponieważ wyprodukowałem ostatnio parę barykad opon stwierdziłem że może warto teraz pomyśleć o paru budynkach między którymi te opony można by wystawić.

Opony mam z żywicy bo brat postanowił wystawić je w sklepiku (reklama : TU) więc jakiś większy problem to nie był. Ale przy składaniu trochę zabawy było. Krąg zrobiłem w ten sposób że do środka idealnie mieszczą się migające znicze które zakupiłem na allegro i zrobiłem z nich dymiące elementy.









I do tych właśnie opon postanowiłem zrobić parę budynków. Ponieważ mam zamiar zrobić małą instalację "postapo" z rurociągami, sitakami drucianymi, budynkami z cegły rozpocząłem od stróżówki, z komputerem i ekranem monitoringu (oczywiście widoczne elementy na ekranie to zwykłe wydruki). Wrzuciłem reflektor, drabinkę w środku z wyjściem na dach i nawet szyby wprawiłem.








W przygotowaniu mam kolejne budynki ale jak zwykle pewnie trochę potrwa zanim będę mógł powiedzieć że skończyłem hehe.

Comments

  1. zajebiaszcze! :D bardzo fajnie wygladaja ekrany (wydruk, cnie?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Ekrany to wydruk oczywiście, ścianki i resztę mam z żywicy bo sobie zrobiłem formy :), no i cokół z pianki PU.

      Delete
  2. Po prostu genialne! Windows na ekranie to pewnie zapowiedź Blue Screen of Death =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Muszę trochę popracować nad klawiaturą bo mi kompletnie nie wyszła, ale liczę utrzymać dobry poziom do utworzenia fajnej makiety do gier.

      Delete
  3. Replies
    1. Dzięki. Mam nadzieję że się sprawdzi w grzę (tzn. jestem w sumie prawie pewien hehe)

      Delete

Post a Comment