Z cyklu "Makiety Valadoru" - Obelisk w kraterze

Kilka godzin postanowiłem poświęcić na wykonanie sobie bazy do tworzenia obelisków, kraterów, murków skalistych itd.

W ten sposób powstał komplet form z których właśnie odlałem sobie parę takich kraterów, kilka "skorup" skalistych i obeliski. Fajnie się to prezentuje na stole i narazie nie odlałem ich więcej tylko dlatego że skończyła mi się żywica :)

Całość można wystawić sobie jako krater, krater z kamienną skorupą albo w całości z obeliskiem w środku. Mnie będzie służył do różnych systemów bo w AoS też go można sobie wrzucić (no i w WFB i wielu innych). Skorupkę można sobie dowolnie ustawić, kto jak lubi - ja ustawiłem w kilku wersjach i skleiłem na stałe.









Już niedługo dostepne w ofercie sklepiku valador.pl (sklepik)

Comments

  1. Całkiem fajny efekt uzyskałeś.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Thank You, I'm working on additional elements now to make it more interesting :)

      Delete
  3. Replies
    1. Dzięki, muszę sprawdzić jak się prezentują na stole do gry moim.

      Delete
  4. Profesjonalne. Another job well done ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. I'm working on something special now - I hope it will be successful project also.

      Delete
  5. Super robota Asterix, bardzo fajny terenik, bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, jestem z niego coraz bardziej dumny hehe

      Delete

Post a Comment