Figurkowy Karnawał Blogowy - "pupil"

Temat Figurkowego Karnawału Blogowego na luty wrzucili "Tabletop Bastards" (link) i jest nim "Pupil". Jest wiele postaci które mają swoje zwierzątko, familiara czy innego kolesia, który za nimi łazi więc podejrzewam że frekwencja będzie spora.



Moją postacią będzie pomalowany ostatnio do mojej bandy Som'era zaklinacz wieprzków (Hog whisperer). Od początku jak go zobaczyłem przypadł mi do gustu. Myślę że nie trzeba wspominać kim są jego pupile ale to małe stadko to wbrew pozorom całkiem poważna siła bojowa w Malifaux. 

Trawa może jakoś specjalnie fajnie nie wyszła ale jak pomaluję do końca wszystkich członków bandy to będę je ujednolicał więc to takie tymczasowe zielone kępki tylko.



Poganiacz świń jak prawie każdy gremlin posiada cechę lekkomyślny dzięki której może wykonać jedną akcję więcej kosztem dodatkowych obrażeń. Często ta dodatkowa akcja jest kluczowa dla sytuacji. 

Jeśli w pobliżu niego zginie świnia może postawić w jej miejsce markera czyli tak naprawdę to tak jakby dodatkowa akcja dla niego. 


Widły zadają bardzo średnie obrażenia ale przy dobrym trafieniu są bardzo dobre (z tym że zaklinaczowi też zadają obrażenia). To raczej nie jest pożądane no ale to przecież gremlin. 


Poganiacz może oddziaływać też na pobliskie świnie. Świnie w jego pobliżu są posłuszne - tzn nie atakują na ślepo przeciwników tylko mogą działać zgodnie z wolą kierującego bandą. Dodatkowo zaklinacz może reaktywować świnkę ładując jej widłami w tyłek. Taka świnka może wykonać swoje ruchy ponownie. 

No i chyba najlepsza akcja - wszystkie świnki w 8" od celu (od jakiegoś wroga) mogą rzucić się na niego gryząc go radośnie.

Jak ktoś nie zna to oto tekst w którym scharakteryzowane są świnki:



Już niedługo będę je wykorzystywał praktycznie. Będzie świńsko-czarodziejsko.

Comments

  1. Świetne wściekłe świnki :D

    ReplyDelete
  2. Fajne wieprzowinki. Mnie się te kępki nawet podobają.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Jak oglądam podstawki niektórych, to moje to taki mały dramat :)

      Delete
  3. Ha haha :) Prosiaki super. Na trawę zwróciłem uwagę bo o niej napisałeś i już mi nie pasują ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. No te kępki zbyt jaskrawe są, zmienię je na całej bandzie.

      Delete

Post a Comment