Z cyklu "Makiety Valadoru" - wiejska chata / Village hut



Późnymi letnimi wieczorami, kiedy wszystkie dzieci już spały, przy piwie i przy mrocznych dźwiękach Massive attack z płyty „Mezzanine” miałem czas na kontunowanie moich szeroko rozumianych prac modelarskich. 

[Late evenings, when all my children was asleep, with beer and with dark sounds of „Mezzanine” by Massive Attack, it was my time for continuation of my “hobby works”.]

Cierpię na brak makiet budynków do rozgrywania gier w Warheima, brakuje mi również budynków które można by wykorzystać w WFB (te z GW są drogie i jakieś takie nieproporcjonalne mi się wydają, wąskie i … i tak dalej). W związku z tym postanowiłem zrobić sobie wiejską chatkę która nadawałaby się do obu tych gier. Oczywiście żeby nie było za łatwo równolegle tworzyłem formy do odlewania poszczególnych części tak aby można było odtworzyć później taki domek w dowolnych ilościach nie męcząc się.

[I feel lack of buildings for my WFB and Warheim games. In this case I decided to made a village hut which could be used for both of this games. To make it a little harder I decided to simultaneously make some forms which I will use for easy and fast copying of huts.]

Oto co udało mi się stworzyć:
[That’s what I made:]




Całość prezentuje się bardzo elegancko a rozgrywanie bitew i potyczek staje się bardzo przyjemne.
[As a whole, with some trees, swamps etc. it creates really nice view and gaming is big pleasure.]

 Ten domek w całości zrobiony jest z żywicy i green staffu, teraz produkuję pierwszy gipsowy domek, zobaczymy czy formy nadają się również do odlewania elementów z gipsu.
This hut is all made with resign and green stuff, now I’m trying to make it with gypsum, we will se it the forms can be used with this material.




Ściągany dach pozwala na rozgrywania gier typu skirmish również w środku. Brakuje jeszcze wyposażenia wewnętrznego ale może kiedyś to także zrobimy. Brakuje mi jeszcze komina ale pracuję nad tym powolutku w przerwie w innych pracach modelarskich. 
Ogólnie rzecz biorąc domek jest jednak gotowy i prezentuje się całkiem rozsądnie.


[Removable roof give us the chance for playing some skirmish games inside buildings also. There is no equipement inside but we will prepare some later. There is no roof also but I’m working on this. Generally it’s ready I think, and the effect is quite acceptable.]

Comments

  1. Niezła ta chałupa. Podoba mi się wykonanie dachu.

    ReplyDelete
  2. Dzięki, dach kosztował mnie najwięcej pracy i jestem z niego najbardziej zadowolony.
    Teraz powinienem robić kolejne chatki ale jak to zwykle bywa zacząłem nowe projekty ... musze do nich szybko wrócić i zrobić całą wioskę.

    ReplyDelete
  3. Brawa, świetne wykonanie i co najważniejsze - można się tłuc w środku.

    ReplyDelete

Post a Comment