W końcu po paru miesiącach zupełnego odcięcia, wracam do lepszej rzeczywistości i zaczynam powoli odgrzebywać zaległe tematy związane z hobby. Zamierzam teraz mocno przyśpieszyć z wszystkim co tak długo czekało (kampania BiB, kampania Warheim, zaległe bitwy do rozegrania, turnieje, moi orkowie oczekujący na skończenie, moi Death Korps of Krieg i wiele innych, mam nadzieję zabrać się z kolejne filmowe raporty i może jakieś makiety albo nowe modele).
Tymczasem zaczynam od relacji z rozegranych bitew szóstej tury kampanii Blood in Badlands.
Elfy Wysokie (Herugil - Franek ) – Krasnoludy Chaosu (Belial)
Miejsce bitwy
Zacięta bitwa Elfów z potężnymi bestiami krasnoludów chaosu (2
Khadai’e, bullcentaury, Tauruk …) zakończyła się porażką elfów. W efekcie porażki elfy
wycofały się głęboko na swoje ziemie a wojownicy stracili zaufanie do swojego wodza (nie
mogą korzystać z „inspiring presence” w kojelnej bitwie). Pierwsza bitwa Krasnoludów Chaosu w Badlands zakończyła się sukcesem.
Elficka kawaleria w natarciu
Wódz elfów Herugil oraz jeden z oficerów (Finner) zostali
pojmani jednak zdołali uciec z niewoli kradnąc krasnoludom dwa relikty. Widząc
to krasnoludowie postanowili skrócić o głowę pozostałego w niewoli wojownika (Korhardiasa)
zuskując dodatkowy relikt dla siebie.
Elfowie uciekając zdołali uprowadzić również potężnego
Tauroga (przywódcę bullcentaurów) do niewoli osadzając go w lochach swojej twierdzy. Krasnoludowie Chaosu
powrócili do zajętych wcześniej ziem królów grobowców przygotowując się do nadchodzącej walki o „Marshes of Madness”.
Elficka kawaleria przetrzebiona przez bestie krasnoludów
Oddział Infernal guard otrzymał +30 pts na magiczny
sztandar.
Generał armii krasnoludzkiej uzyskał cechę „loremaster”
awansując na pierwszy poziom doświadczenia.
Nie przypominam sobie żebym musiał wycofać armię? Z tego co kojarzę to zdobyłem raczej pole bo Franek chciał zawierać od razu porozumienia żebym się wycofał w zamian za uwolnienie Tauruka.
ReplyDeleteWszystko wyjaśnione. Już niedługo bitwa scenariuszowa.
ReplyDelete