Zbrojne stado zwierzoludzi - pierwszy bestigor

Świąteczny czas za nami więc trzeba wrócić do obowiązków związanych z hobby. Oczywiście część wolnego czasu (głównie w nocy) spędziłem przy figurkach, trochę nadgoniłem mojego Azhaga na wywernie ale najważniejszym świątecznym projektem był ...

Bestigor dla mojej bandy zwierzoludzi z południa.



Z gotowych rzeczy wykorzystałem tylko główkę gora, dwie dłonie i toporek.Wynika to z tego że na pierwszy raz bałem się zabierać za rzeźbienie dłoni itd.

Jest to mój pierwszy taki projekt, ale zabawa mi się spodobała. Generalnie jestem zadowolony ale w kolejnym projekcie (na drugiego bestiogora dla mojego stada) muszę przysiąść nad nogami bo ten ma takie jakieś nienaturalne.

Bestigor niedługo dostanie podstawkę i będzie się mógł ustawić obok herszta, szamana i minotaura.

Comments

  1. Chwali się inicjatywa ulepienia modelu, niestety ale zdjęcia są zbyt słabe aby można było się wypowiadać na temat samego stwora. Co do drugiego Bestigora to już nie musisz go lepić bo w nowej edycji Zwierzoludzie mają o jednego mniej.

    ReplyDelete
  2. Eh, to mnie nie pocieszyłeś ... teraz muszę centigora ulepić hehe.

    Już zrobiłem podstawkę i ładnie zagruntowałem moje dzieło tak, że postaram się jutro pochwalić modelem ze wszystkich stron na mojej "obrotowej maszynie do obracania".

    ReplyDelete

Post a Comment