Katapulta - "Flesh squeezer"

Technologia na świecie osiąga niesłychane już poziomy czego najlepszym przykładem jest kolejna maszyna powalająca na nogi swoją niszczycielską mocą.

Model ten, stworzony w zaciszu mojego wypasionego warsztatu o powierzchni 1,5 x 2 m^2 (w tym stół 1,5 x 1,8 m^2) jest już od pewnego czasu dostępny w sieci, dzięki uruchomionej sprzedaży z uzyskanych funduszy możemy kontynuować misję tworzenia różnych innych (jakże wspaniałych i oryginalnych) elementów dla naszych makiet i gier.






Model ten świetnie nadaje się do konwertowania i materializowania swoich własnych wizji katapult, dodając do niego łańcuchy, sterty głazów, dodatkowych narzędzi i czego kto tam jeszcze chce.

Poniżej dla przykładu moje dwie katapulty, które wykorzystałem jako zamienniki do mojej armii orków i goblinów. Zamieniłem sobie również podstawki na większe co zwiększyło możliwości "pobawienia się" w wyposażanie katapult.










Mnie udało się wyposażyć goblińską załogę w narzędzia, a w jednym z modeli dodatkowo w stół z kuflami i mapą.


Comments