Raubritterzy z Księstw Granicznych - kolejni członkowie

Wczoraj udało mi się ukończyć kolejnych kilku członków mojej ekspedycji związanej z tajemniczym Szczurołapem. 

Dzisiejszymi bohaterami są czarodziej, łucznik, szczurołap i raubritter (na zdjęciu razem z poprzednio przedstawionymi członkami bandy).




Sachso Bar - czarownik - model pochodzi z zestawu "collector's series". Nie bardzo pasował mi do innych systemów a tu sądzę że sprawdzi się doskonale.



Guntram Haldbrok - Raubitter - model Scibora, który bardzo chciałem mieć. Ponieważ jest Raubritterem i łowcą niewolników musiałem mu dorobić jakiś "łapacz". Wydaje mi się że hak z łańcuchami nada się idealnie do tego celu.




Aldo - myśliwy. Drobna postać ale jakże doskonale nadaje się na szybkiego łucznika. Model z "Dark Sword miniatures".




I ostatnia postać mojej własnej produkcji. Rzeźbiarzem nigdy nie byłem i raczej już nie będę - to na dzień dzisiejszy szczyt moich możliwości. Trochę roboty z nim było ale najlepszym sposobem na zdobycie odpowiedniego modelu jest zrobienie sobie go samemu ;) 
Wyposażyłem go w latarnię sztormową, parę szczurów, ma linę i hak a ta szara kupka przed nim to zadziorny piesek z głowa w norze królika (ciężko mi szło lepienie psiego pyska).






Jestem gdzieś w połowie ekipy. Niestety więźniarki nie zdążę zrobić na turniej ... ale po turnieju zrobię na bank.




Comments

  1. Świetna ekipa, ja ogromnie żałuję że mnie nie będzie :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja będę pierwszy raz. Nie grałem za dużo ostatnio (właściwie to prawie nic) ale jadę dla czystej przyjemności grania więc liczę że będzie fajnie.

      Delete
  2. No ja powiem, że ten szczurołap mi się podoba najbardziej -super klimat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, cieszy mnie to bo najwięcej pracy mnie kosztował - z oczywistych przyczyn.

      Delete
  3. Fajna banda pełna nietuzinkowych indywiduów. Gratuluję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Czasem grupa nietuzinkowych indywiduów to nie jest dobre połączenie ;)

      Delete
  4. Świetna drużyna. Na temat szczurołapa wypowiadałem się jeszcze zanim był skończony, oczywiście na plus, a z tej ekipy najbardziej przypadli mi do gustu łucznik i mag. MOdel maga świetnie sprawdziłby się też jako jakiś posąg w świątyni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście ten mag byłby dobry na takie statuy.

      Delete
  5. No kurdę, widać, że każdy z innej parafii, ale ze swojej rzeźby możesz być dumny bo bym nie powiedział, że to tak hobbystycznie sobie wymodelowałeś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Każdy z innej parafii ale w grze nie wygląda to źle.

      Delete

Post a Comment