Makiety Valadoru - Shadow war ruined houses

No i mam dwa nowe domki do Shadow War. Ponieważ gra bardzo mi się podoba to postanowiłem wzbogacić miasteczko w którym gramy.

Dwa domki zbudowane są z naszych komponentów więc są prawie identyczne. Sklejenie ich i pomalowanie zajęło mi około 40 minut, klej na podstawce jeszcze był mokry ale zaryzykowałem i wyszło ok.

Jakby ktoś był zainteresowany takimi komponentami to "TU" można nabyć w stanie surowym. A jakby ktoś chciał gotowca to trzeba pisać do mnie bezpośrednio.

No to wyszło mi takie coś.








Comments

  1. Replies
    1. Dzięki, przyznaję że z odlewów jestem zadowolony :)

      Delete
  2. Beautiful ruins, love this kind of building on a table!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank You. I like this type of buildings - it's easy to paint them and they look very realistic.

      Delete
  3. Fajne te ruiny, podoba mi się faktura cegieł. Mam nadzieję, że będą grywalne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są grywalne, mam już parę takich na stole :)

      Delete

Post a Comment