Warheim - plaga szczurów

Szczury.

Dawno nic nie malowałem więc trzeba było coś na szybko strzelić żeby tam nie zapomnieć którą stroną się maluje i jakie kolory mam w pudełku.

Szczury pochodzą z zestawu "Beneath Baldur's Gate". Został mi już do pomalowania tylko piesek z tego zestawu - na 99% będzie członkiem bandy Warheim.

A oto Szczury, na razie jedyne miejsce gdzie je zamierzam wykorzystać to scenariusz "Plaga Szczurów" (scenariusz nr 34 w Warheim) ale pewnie gdzieś się jeszcze przydadzą - Frostgrave jakiś albo coś tego typu.





Comments

  1. Replies
    1. Dzięki, chciałbym mieć znaczniki na wszystko co występuje w Warheim ale jeszcze trochę mi brakuje :)

      Delete
  2. Bardzo realistyczne, super wyszły!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, rzeczywiście jestem zadowolony z efektu :) ... biorąc pod uwagę czas malowania.

      Delete
  3. Super szczury i fajne malowanie. Wersja z szczurem stojącym na desce moim zdaniem najlepsza. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak, stojący szczurek nadaje innego wymiaru całości.

      Delete
  4. Takie dodatki ożywiają grę, ostatnio graliśmy ten scenariusz i używaliśmy zwykłych szklanych tokenów, to nie to samo jednak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, takie rzeczy bardzo wzbogacają grę.

      Delete
  5. Genialne są te szczury, malowanie super. Ten stojący "słupka" najlepszy, normalnie jak moje proszące o jedzenie z obiadu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja miałem tylko chomiki, i też stawały "słupka" :)

      Delete
  6. "Widzę człeczyno, że znalazłeś naszych małych, pazurzastych przyjaciół!" 😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, to jeszcze nie skaveni ale ostry toporek i tak się na nie przyda :)

      Delete
  7. Cool! Znacznie lepsze roje niż do battla:) Uwielbiam takie masy gryzoni :)

    ReplyDelete
  8. No i to jest rój szczurów! Bardzo dobrze się prezentują, czyli, innymi słowy, są paskudne jak u Indiany Jonesa:)

    ReplyDelete
  9. Roje wyglądają super! Nie nudzą czarnym kolorem, a wręcz przeciwnie!

    ReplyDelete

Post a Comment