Swamp / bagno

I have just finished my new swamp, which will be used in Malifaux games especially, but also Warheim games. 

I used some pieces of old craters, some roots, old sheep wool from Zakopane, and resin called "crystalline 940" as water. At the begining, the level of the water in the swam was much higher but It vanished in some gaps and finaly, I decided to leave it as it was.









Właśnie skończyłem moje nowe bagna, które będą używane głównie do Malifaux, ale także w grach w systemie Warheim.

Użyłem starych kawałków gipsowych kraterów, korzeni, owczą wełnę z zakopanego i przezroczystej żywicy "Crystalline 940". Początkowo poziom wody w bagnie był znacznie wyższy ale żywica zniknęła gdzieś w szczelinach kraterów i ostatecznie zdecydowałem tak jak wyszło.

Comments

  1. Piękne bagno :-) mi takie niegdy nie chce wyjść :-|

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ale roślinki masz na najwyższym poziomie :)

      Delete
  2. Piękne bagno :-) mi takie niegdy nie chce wyjść :-|

    ReplyDelete
  3. Wyszło bardzo naturalnie. Co to za ptok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. To raptor z malifaux ... juz niedługo skończę małą grupkę i będę je pokazywał.

      Delete
  4. Prześliczne i bardzo realistyczne.

    ReplyDelete
  5. Czy jak napisze że jest "brzydkie" to będzie pochwała?
    Bo trudno nazwać bagno "ładnym", ale kawał dobrej roboty wsadzony w to.

    P.S. Czy ta klatka tylko dla mnie się kojarzy z sceną z Waterworld?

    Dziekuje
    Krzysztof

    ReplyDelete
  6. Potraktuję to jako pochwałę :)
    No i rzeczywiście coś mi się tam kojarzy z klatką jakiś motyw

    ReplyDelete
  7. Ciekawy teren i rewelacyjnie wykonany efekt wody :)

    ReplyDelete
  8. Piękna woda, u mnie zawsze tylko polakierowany HDF wychodzi ;/

    ReplyDelete

Post a Comment