WF-3. Twoje ulubione uniwersum?

No i tu już nie mam żadnych wątpliwości. Od zawsze towarzyszył mi Stary Świat i w ogóle caly Warhammer.Bardzo podobało mi się że świat ten był rozwijany na wielu płaszczyznach (Mordheim, WFB, Blood Bowl, Warhammer Quest, ...) i to musiało zaowocować olbrzymią ilością fanów.

Od samego początku urzekł mnie klimat, postacie, miasta, wioski, lasy, rasy i wszystko co pojawiało się we wszelkich dodatkach do WHRP.


A największe piętno odbił na mnie "Liczmistrz" i wszystko co się tam działo - miałem okazję prowadzić tą przygodę jako mistrz gry i do dziś pamiętam niektóre elementy tej rozgrywki (a było to prawie 20 lat temu). Także Mroczny klimat, ciągłe napięcie, czyhający wszędzie słudzy chaosu ... to jest nie do powtórzenia.


Moim ulubionym uniwersum jest zdecydowanie Fantastyczny Świat Warhammera.

Comments

  1. Mam tak samo. W WFRP grałem ostatnio jakieś 10-11 lat temu i do dzisiaj pamiętam sporo szczegółów.

    ReplyDelete
  2. U mnie zawsze na 2gim miejscu po Forgotten Realms =)

    ReplyDelete

Post a Comment