Ra’ed Zahir - Herszt bandy zwierzoludzi.
Jak już kiedyś pisałem moim pomysłem na zwierzoludzi jest ich
„afrykańskie” pochodzenie. Zapędzili się
daleko na północ i plądrują teraz miasta i wioski wędrując po dalekich prowincjach Imperium.
Od razu na starcie dostał bonus do wytrzymałości, jego
dwuręczny topór powinien wystarczyć aby powalić chyba każdego. Liczę na to że
szybko stanie się postrachem innych band ruszając z impetem w kierunku wroga.
Mam zamiar grać nim jak najbardziej agresywnie.
SZ
|
WW
|
US
|
S
|
WT
|
ŻW
|
I
|
A
|
CP
|
|
5
|
4
|
3
|
4
|
5
|
1
|
4
|
1
|
7
|
|
Nosi też ciężką zbroję która ogranicza mu trochę ruch ale jak
tylko się uda zebrać odpowiednią ilość złotych monet i znaleźć odpowiednio
zaopatrzonego kupca zamierzam mu kupić zbroję chaosu (będzie ciężko ale będę próbował).
Jak wyspa dr Morou. Super model!
ReplyDeleteUwielbiam te metalowe modele GW dla zwierzoludzi. Mam jeszcze jednego z dwoma toporami (też jest w bandzie) i dwóch szamanów. Będę ich pokazywał w trakcie relacji z naszej kampanii.
Delete