z cyklu "Makiety Valadory" - wóz więzienny

Po wcześniejszych pracach nad wozem osadników do moich makiet, postanowiłem zmodyfikować  jego nadwozie i stworzyć coś co przyda się również w niektórych bandach Warheima a nie tylko jako przeszkadzajka lub element makiety.

I tak udało mi się stworzyć więźniarkę, którą zamierzam adaptować do jednej z "zaprzyjaźnionych" band warheima (przyda się na pewno bo zaczęliśmy kampanię której pewnie poświęcę parę kolejnych wpisów już niedługo bo zapowiada się ciekawie). 

Więźniarka wykonana została z żywicy (wzorzec oczywiście z dużej ilości greenstaffu, patyczków, itp.). 

Tak jak większość swoich modeli utrwaliłem wszystkie elementy w postaci siliconowych form dzięki czemu w każdej chwili mogę wykonać sobie duplikat co z całą pewnością uczynię.

Więźniarka wejdzie również niedługo w asortyment bardzo zaprzyjaźnionego sklepiku (Tego).

Oto ona.






W środku więźniarki znajduje się skrzynia oraz ławeczka z łańcuchami, na ławeczce można posadzić jakąś postać (zamierzam to zrobić trochę później w jednej z kolejnych konwersji więźniarki). 

Dyszel można swobodnie ustawiać dopasowując do posiadanego konia/woła/osła/słonia czy innego kota pociągowego. Ja narazie mam tylko martwego konia który "ciągnie" mój wóz osadniczy, dla więźniarki zamierzam skonwertować sobie jakiegoś żywego konika.


I dla przypomnienia poprzednia wersja wozu: "Wóz osadniczy".

Comments

  1. Świetna Więźniarka. Podoba mi się :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Z koniem i więźniami będzie mam nadzieję jeszcze lepsza ale biorąc pod uwagę fakt że już robię coś innego to będzie gotowa za pół roku hehe

      Delete
  2. Całkiem ciekawa bryka :) Lekko fele są rozrośnięte ale poza tym git!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Jeszcze zamek jest trochę za wysoko :) ale nikt nie zauważył hehe

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Kiedy można się spodziewać więźniarki w sklepie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wóz właśnie został dodany do sklepu. Jeżeli jesteś jeszcze zainteresowany to zapraszam.

      Delete
  5. Lada dzień. Dopinamy ostatnie sprawy związane z więźniarką i już niedługo pojawi się w asortymencie na stałe.

    ReplyDelete
  6. Świetna informacja, czekam aż już będzie do kupienia. Czy modele które sprzedajecie są pomalowane? Bo nie widzę nigdzie takiej informacji. Pytam w kontekście więźniarki oczywiście.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest kwestia do ustalenia jeszcze. Problem generalnie nie jest z pomalowaniem części tylko z przesyłką modelu w całości. Ale zobaczymy co da się zrobić.

      Delete

Post a Comment