Z cyklu "Makiety Valadoru" - wiejski magazyn / Village warehouse

Tak jak się spodziewałem wykonanie kolejnej chatki do mojej wioski zajęło mi krótką chwię jako że mam już gotowe formy na jej elementy (trzeba się tylko było do tego zabrać).
Podjąłem próbę wykonania całości z gipsu i ... myślę że się udało. Wykonywanie takich domków z żywicy byłoby dość kosztowne natomiast gips jest bardzo tani i nie ma strachu o poniesienie specjanie wielkich kosztów - formy mam na tyle solidne że gips przy wyjmowaniu nie kruszy się a klocki są dobrze dopasowane.


Poszperałem trochę w sieci aby zorientować się w wyglądzie budynków tego typu i znalazłem spichlerz ze strzechą aż do ziemi. Spodobała mi się ta koncepcja i postanowiłem wykonać tego typu budowlę.


Oczywiście budynek ma służyć głównie grom typu "skirmish" (Warheim i inne) w związku z czym musiałem zrobić także wnętrze spichlerza żeby można było się tam bez problemu poruszać.


Tym razem wykorzystałem również fakt że formy dla drzwi i ościeżnice mam przygotowane do wykonania zawiasów, dzięki czemu drzwiczki otwierają się (są bardzo solidne bo nauczony doświadczeniem zawiasy wykonałem z metalowego drutu a nie tak jak w przypadku zawiasów do drzwi krypty (link do cmentarza z kryptą), lub do kaplicy (link do kaplicy) z żywicy która jednak nie wytrzymała po kilku próbach otwierania.


Kolejna chatka wioski jest już więc gotowa. Czas na kolejne chatki i inne akcesoria. Oba budynki są bardzo solidne i nie ma szans żeby coś się z nimi stało podczas transportowania (no chyba że ktoś będzie się bardzo starał).

W ramach przypomnienia - link do pierwszej chatki.


Comments

  1. Świetny pomysł na makietę i udane wykonanie :)

    ReplyDelete
  2. Już niedługo kolejne budowle. Tym razem nieco zrujnowane budynki to będą. Trwają również prace nad wieżą maga (którą będziemy potrzebowali do kolejnej rozgrywki w Warheima).

    ReplyDelete

Post a Comment