Death Kops of Krieg - "Oberschlesien" district - cannon fodder - first squad

Pierwszy oddział mojego mięsa armatniego został ukończony.
Dopiero zaczynam swoje zagania z moją nową armią i pierwszy oddział zawsze bardzo cieszy.

First infantry squad is now ready to fight. 
I'm just starting my adventure with 40k but it's always fun with finishing first part of the whole army.

W kwestii malowania armii, do lokalnych 40tkowców jeszcze sporo mi brakuje ale zasady już nie są dla mnie aż tak wielką tajemnicą ponieważ rozegrałem już całe trzy potyczki (wszystkie przegrałem ale jak mawiali starożytni ślązacy "...idzie ku dobrymu".

 I'm far away after my local 40k opponents in case of painting models, but rules are not a mystery for me any more because I have played three battles so far (I lost them all but as ancient silesians said "idzie ku dobrymu".

No i czas  na moich wojów.
It's time for my soldiers:






Now I'm going to paint my leman russ - it will be a difficult challenge for me.

Comments