Planeta obcych - tereny do WH40k dla Tyrranidów

Ostatnio na tapetę wrzuciłem projekt dzięki któremu walki z Tyrranidami w WH40k staną się w naszej okolicy przyjemniejsze (mam nadzieję).

Tereny miały być "obce" oraz szybkie do wykonania. Trochę się wciągnąłem i pobawiłem się w robienie jakichś kokonów, żył, jaj i innych takich.


Poniżej efekt prac. Głównym budulcem była pianka montażowa, kokony z orzechów włoskich,  ... no i różnego koloru farby w sprayu. Efekt jak dla mnie zadowalający. Teraz czekam na jakieś fotki z bitwy od zleceniodawcy z wykorzystaniem tych terenów ... .












 W najbliższym czasie też tworzona będzie kokon dla Tyrranidów. Będzie dość duży tak aby mógł stanowić element strategiczny dla bitew. Wiem już jak ma wyglądać i z czego będzie zrobiony, teraz pozostaje tylko zabrać się za niego. Już niedługo ... .


Comments